Opel astra 1.7 CDTI 2002-go, pali tek na drugo ili treće verglanje. Kada je hladan, ujutru upali na prvo verglanje. Kada se zagreje desi se i da ne upali. Na vuču lako upali. Dok vergla ne javlja se uopšte. Kad pali, upali iznenada bez da se javlja ili zaliće.
Dizne zamenjene. Motor u dobrom stanju, proverio mehaničar. Na dijagnostici ne prijavljuje nikakve greške.
Majstori predlažu da se između rezervoara i pumpe doda još jedna pumpa niskog pritiska. Niko 100% nije siguran šta je problem.
N nekim forumima sam video da može da zeza kod tih modela EGR ventil ili senzor temperature. Ako senzor ne daje dobru informaciju, onda ECU ne pravi dobru smešu.
To mi je za drugara, pa ako neko zna rešenje bio bih zahvalan.
[REŠENO]Astra 1.7CDTI teško pali
-
- Super Moderator
- Postovi: 2642
- Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
- Lokacija: Jagodina
- Kontakt:
-
- Expert
- Postovi: 254
- Pridružen/a: 17 srp 2013 23:54
- Lokacija: Sabac +38163661592
Kolega,najverovatnije elektronika bosch pumpe.Moze da se reparira uspesno u vecini slucajeva.Tu sam da pomognem.
-
- Expert
- Postovi: 254
- Pridružen/a: 17 srp 2013 23:54
- Lokacija: Sabac +38163661592
Kontaktiraj me najbolje na telefon,najbolje cu ti tako objasniti sta mozes da uradis.Mozes i sada.
-
- Expert
- Postovi: 328
- Pridružen/a: 10 vel 2012 14:07
Zbunjuje ovo na hladno sto pali uvek, a to je kod mog prijatelja bilo da ne valja kompresija pa na hladno dihtuje na ulje a posle duva, sada bi nas bivsi expert reka da mora da se ima rezervni motor na polici i da se proba da li je donjega i da se vidi gde se sakrio kvar.
-
- Administrator
- Postovi: 3901
- Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
- Been thanked: 1 time
:lol:zooe je napisao/la:Zbunjuje ovo na hladno sto pali uvek, a to je kod mog prijatelja bilo da ne valja kompresija pa na hladno dihtuje na ulje a posle duva, sada bi nas bivsi expert reka da mora da se ima rezervni motor na polici i da se proba da li je donjega i da se vidi gde se sakrio kvar.
-
- Expert
- Postovi: 254
- Pridružen/a: 17 srp 2013 23:54
- Lokacija: Sabac +38163661592
Ovo se mora skinuti,Na Astri je srecom pristupacno,mada je najlakse iz kanala,nalazi se zavrnuta(koristi se gedora 10) na poziciji izmedju motora i kabine.Pogledom sa leve strane u prostor izmedju,na dubini oko 30cm videces o cemu je rec.
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
-
- Expert
- Postovi: 254
- Pridružen/a: 17 srp 2013 23:54
- Lokacija: Sabac +38163661592
Pa dalje na stolu ovako...
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
-
- Expert
- Postovi: 254
- Pridružen/a: 17 srp 2013 23:54
- Lokacija: Sabac +38163661592
Prelemices hladne lemove kojih sigurno ima na ovim mestima,najcesce u levom gornjem uglu,a zna da bude i jos drugih problema.
Mislim da su za sada samo hladni lemovi jer je elektronika jos u funkciji.
Zato pozuri,mogu nastati veci problemi osim hladnih lemova.Takodje se i to reparira.
Uzmi u obzir da je elektronika oko 150-200e.
Mislim da su za sada samo hladni lemovi jer je elektronika jos u funkciji.
Zato pozuri,mogu nastati veci problemi osim hladnih lemova.Takodje se i to reparira.
Uzmi u obzir da je elektronika oko 150-200e.
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
-
- Expert
- Postovi: 457
- Pridružen/a: 11 sij 2013 22:59
- Lokacija: TK BiH
a ako ni korekcija hladni lemova ne pomogne onda je jedna od opcija prepravka ECU mape, jer je vruć start čest problem kod TD motora al kžem to je jedna od opcija treba provjeriti releje i osigurače koji se nalaze pod Haubom takođe i ožičenje prema istim i ECU-u jer se kablovi zagreju od temp..pa popuste ..znači može da je neka jeb.. sitnica a može da je i kvar na samom ECU-u
-
- Super Moderator
- Postovi: 2642
- Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
- Lokacija: Jagodina
- Kontakt:
Danas nisam stigao ni da zovem ni da pogledam bilo sta. Videcu sutra popodne pa se cujemo.
Auto je bio na dijagnostici kod majstora koji je priznat u tom zanatu i on je rekao da je elektronika u redu. Kaze da je verovatno u pumpi.
Auto je bio na dijagnostici kod majstora koji je priznat u tom zanatu i on je rekao da je elektronika u redu. Kaze da je verovatno u pumpi.
-
- Super Moderator
- Postovi: 2642
- Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
- Lokacija: Jagodina
- Kontakt:
Jos nisam stigao da se vidim po danu sa drugarom. Veceras je svracao do mene. Dogradio je na crevo iz rezervoara pumpu niskog pritiska i sada mu auto pali nakon 5 secunde verglanja.Nekad mu upali i na prvi krug. Videcemo sta ce da bude. Dok nije nju ugradio desavalo mu se da nece uopste bez vuce da upali.
-
- Super Moderator
- Postovi: 2642
- Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
- Lokacija: Jagodina
- Kontakt:
Auto ponovo prestao da pali, ali potpuno. Palio je nedelju dana samo sa start sprejom.
Letos mu je menjao dizne od nekog havarisanog auta ali mu je posle toga samo dva dana dobro radio. Sad mu je neki mehanicar nosio dve dizne na remont, i evo ga vec nedelju dana auto pali na pola kljuca.Izgleda da je to to. Remont i usluga mehanicara ga je kostao 200e.
Letos mu je menjao dizne od nekog havarisanog auta ali mu je posle toga samo dva dana dobro radio. Sad mu je neki mehanicar nosio dve dizne na remont, i evo ga vec nedelju dana auto pali na pola kljuca.Izgleda da je to to. Remont i usluga mehanicara ga je kostao 200e.
-
- Administrator
- Postovi: 3901
- Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
- Been thanked: 1 time
Nije skupo za takva kolica :)tvzmaj je napisao/la: Remont i usluga mehanicara ga je kostao 200e.
Opel Astra 1.7 CDTI
http://image1.trefle.com/images/voiture ... 542653.jpg
-
- Super Moderator
- Postovi: 2642
- Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
- Lokacija: Jagodina
- Kontakt:
Nije ta Astra, karavan je. Valjda još vrednija. Hoće da je proda za 2.300€. Ako nekog zanima neka me pita za broj :)