Producer/Proizvođač -Samsung
Model No/Oznake modela -UE40H5003AKXXH
Chassis/Model šasije -
Main board/Matična ploča -
LVDS/TCON -
MCU/Procesor -
Scaler/Scaler -
Eeprom -
Flash -
Audio/Ton -
Tuner analog/digital -
Inverter/Backlight -
Lcd display/Panel -
Power supply(SMPS)-
Tuner -
Opis kvara i opis poduzetih radnji i merenja na aparatu -Kada se postave tajmeri za ukljucenje i iskljucenje na ISKLJ.,TV tadi normalno,ali posle iskljucenja preko daljinca i ponovnog ukljucenja ubacuje se razlicito vreme za ukljucenje i iskljucenje,tako da se TV upali posle nekog vremena iako je iskljucen na daljinskom.Ako se svi tajmeri postave na ISKLJ. i TV iskljuci vadjenjem utikaca za 220V iz zida,posle ponovnog ukljucenja utikaca,TV proradi i kada se udje u MENI pise da su funkcije tajmera nedostupne,ali ako se iskljuci na daljinski,tajmeri ponovo prorade i ubacuju vremena.Nema pravila koja vremena tajmeri ubace.U centralnom servisu Samsunga su rekli da je sve u redu,ali ocigledno da nije:probao sam na drugom mestu,drugoj uticnici i bez antene i opet isti problem.TV je star 1,5 godinu.Iz servisa su dali cak i instrukcije za nadogradnju softvera,ali opet nista.
Molim kolege za pomoc,sta dalje da radim.Hvala!
Sta treba ovde probati dalje.Molim kolege za pomoc.
TV LED Samsung UE40H5003AKXXH,ukljucuje tajmer
-
- Expert
- Postovi: 593
- Pridružen/a: 26 vel 2012 18:48
- Lokacija: Kursumlija,065 90 96 509
Ima garancija,ali covek hoce da plati da mu popravim.Tri puta je slao u servis i nista nisu uradili.
Pozdrav!
Pozdrav!
-
- Stariji član
- Postovi: 78
- Pridružen/a: 21 srp 2013 18:30
Ne znam da li je bas tako ...? U Samsung servisu bi mu ugradili novu plocu i stvar bi bila resena ... tu nesto nije bas tako kao sto si napisao ?
-
- Expert
- Postovi: 593
- Pridružen/a: 26 vel 2012 18:48
- Lokacija: Kursumlija,065 90 96 509
Bio je u BG elektroniku jednom i dva puta u centralnom servisu Samsunga,navodno da kod njih ne pokazuje gresku,ali ja sam probao kod musterije kuci,nije u redu.Cak su rekli da ako hocu da ga ja popravim i ispostavim racun.
Pozdrav!
Pozdrav!
-
- Stariji član
- Postovi: 70
- Pridružen/a: 29 svi 2012 12:55
Isto mislim da bi u bilo kom podservisu Samsunga, cak i na sumnju da nesto nije u redu, menjali maticnu plocu i resili pouzdano problem, i to ako je u garantnom roku, naravno bez naplate .
Zadnja izmjena: dada, dana/u 02 lip 2016 10:08, ukupno mijenjano 1 put.
-
- Stariji član
- Postovi: 78
- Pridružen/a: 21 srp 2013 18:30
....ja ne mislim isto , niti sam tako napisao . Ako treba pomoc , a imate fiskalni racun i saobraznost , zamenucu Vam MB novom u garanciji .
-
- Stariji član
- Postovi: 70
- Pridružen/a: 29 svi 2012 12:55
Admiral
"....ja ne mislim isto , niti sam tako napisao . Ako treba pomoc , a imate fiskalni racun i saobraznost , zamenucu Vam MB novom u garanciji" .
Admirale pretpostavljam da nisi mislio da se ne slazes sa mojim postom, posto sam pisao gotovo isto sto i ti jer sam i ja "Samsungov podservis".
"....ja ne mislim isto , niti sam tako napisao . Ako treba pomoc , a imate fiskalni racun i saobraznost , zamenucu Vam MB novom u garanciji" .
Admirale pretpostavljam da nisi mislio da se ne slazes sa mojim postom, posto sam pisao gotovo isto sto i ti jer sam i ja "Samsungov podservis".
-
- Stariji član
- Postovi: 78
- Pridružen/a: 21 srp 2013 18:30
Dado , bez ljutnje , nismam mislio nista lose nego se samo nisam slozio sa onim sto si napisao ,a prijavio si kao moje miščjenje ... a nisam smeo napisati zasto jer nije na meni da ....napisem kako i zašto . Škaljiva tema . Ja nism napisao da ce se odlaskom u ...... resiti problem .
Izvini Dado ako je ista bilo uvredljivo prema tvom odgovoru ...pozdravljam tebe i ostale kolege koje se bore za oporavak kaki-taki televizora.
Svi smo mi u istom košu i zato se trebamo drzati zajedno i pomagati koliko god je to moguce .
Zeleo sam samo pomoci jradetu , a on opet svom komšiji , prijatelju ili vec ....nekom .
pozdrav
Izvini Dado ako je ista bilo uvredljivo prema tvom odgovoru ...pozdravljam tebe i ostale kolege koje se bore za oporavak kaki-taki televizora.
Svi smo mi u istom košu i zato se trebamo drzati zajedno i pomagati koliko god je to moguce .
Zeleo sam samo pomoci jradetu , a on opet svom komšiji , prijatelju ili vec ....nekom .
pozdrav
-
- Expert
- Postovi: 447
- Pridružen/a: 15 tra 2014 21:07
- Lokacija: Zagreb
Da ti nije neka banalna stvar uključena,... tipa, use mode postavljen na "demo", umjesto na "home" pa ti se svaki setup resetira nakon 5 min.JRade je napisao/la:,...Sta treba ovde probati dalje.Molim kolege za pomoc.
(menu - support - use mode - home use).
-
- Expert
- Postovi: 593
- Pridružen/a: 26 vel 2012 18:48
- Lokacija: Kursumlija,065 90 96 509
Kada ukljucim TV,udjem u meni i doteram sve tajmere na ISKLJ.,zatim iskljucim TV preko daljinca i posle recimo 1 min.ukljucim,tajmeri pokazuju neka vremena i to ne uvek ista vremena,posle ovakvih podesavanja.
Ako sve tajmere postavim na ISKLJ. i TV iskljucim iz stekera u zidu i posle oko 1 min ponovo ukljucim gajtan,TV pocne da radi ,udjem u meni ,tajmeri su napisani tamnijom bojom i kada idem na podesavanje tajmera,pise da je:ova opcija nedostupna,TV radi citav dan normalno.
U servisu kazu da se to kod njih ne desava.TV je bio 3 puta u servisu.
Znaci ne cekam 5 min.
Sta da radim dalje.
Pozdrav!
Ako sve tajmere postavim na ISKLJ. i TV iskljucim iz stekera u zidu i posle oko 1 min ponovo ukljucim gajtan,TV pocne da radi ,udjem u meni ,tajmeri su napisani tamnijom bojom i kada idem na podesavanje tajmera,pise da je:ova opcija nedostupna,TV radi citav dan normalno.
U servisu kazu da se to kod njih ne desava.TV je bio 3 puta u servisu.
Znaci ne cekam 5 min.
Sta da radim dalje.
Pozdrav!
-
- Expert
- Postovi: 447
- Pridružen/a: 15 tra 2014 21:07
- Lokacija: Zagreb
Probaj resetirati telku na tvorničke postavke (menu - support - self diagnosis - reset) i ponovno odraditi inicijalni setup,... pritom odaberi home mode, a vremenske postavke za probu postavi na manualno (a ne automatsko gdje vrijeme skida sa digitalnog kanala),... ako ti se opet isto bude dešavalo očito treba mijenjati main board, a to više nije tvoj problem (već problem onih koji to očito nisu odradili).
-
- Expert
- Postovi: 593
- Pridružen/a: 26 vel 2012 18:48
- Lokacija: Kursumlija,065 90 96 509
Probacu da resetujem,a digitalni kanal nije problem,probao sam TV i bez povezivanja sa antenskim kablom,problem ostaje isti.
Pozdrav!
Pozdrav!
-
- Expert
- Postovi: 593
- Pridružen/a: 26 vel 2012 18:48
- Lokacija: Kursumlija,065 90 96 509
Admiral ili neko drugi,moze li napisati oznake maticne ploce za ovaj TV.
Pozdrav!
Pozdrav!
-
- Stariji član
- Postovi: 78
- Pridružen/a: 21 srp 2013 18:30
Trebalo bi da moze , ali napisi Version No : .. ?
-
- Expert
- Postovi: 187
- Pridružen/a: 22 svi 2012 09:18
Ugasite azuriranje softvera i ukljucite zakljucavanje tipki... pa testirajte
-
- Expert
- Postovi: 151
- Pridružen/a: 29 stu 2012 19:04
Kolega,posto je TV u garanciji to mora da se resi u garanciji,samo je trebalo detaljno da se opise sta je u pitanju.Moze da se desi da i pored upisa EEproma problem ostane,jer nema ispravnu softversku komunikaciju EEprom- flash-procesor.Ocigledno fabricki feler.To se kod CRT-a zvalo"brljavi"procesor.
To vec prevazilazi popravku.
To vec prevazilazi popravku.
-
- Expert
- Postovi: 593
- Pridružen/a: 26 vel 2012 18:48
- Lokacija: Kursumlija,065 90 96 509
Zamenio sam maticnu plocu i sada je sve u redu.
Videcemo da li ce biti dobro za duze vreme.
Videcemo da li ce biti dobro za duze vreme.
-
- Expert
- Postovi: 447
- Pridružen/a: 15 tra 2014 21:07
- Lokacija: Zagreb
Naravno da hoće,... da su to odradili u ovlaštenom problem bi odavno bio riješen,... barem si dobio na rejtingu. 
