Televizor Tesla s306 gasi se u toku rada?

Forum za Crt,Plasma,Lcd,Led,Audio,Video,Dvd...
coa1984
Postovi: 6
Pridružen/a: 24 svi 2017 12:22
Kada je u prostoriji malo toplije televizor se gasi relativno ceto na svakih 10 do 15 minuta cuje se blagi prasak lampica nastavi da svetli zeleno kao da tv radi jos jedno minut odprilike i tada tv nemoze da se upali posle toga lampica ide u crveno stendbaj i tada se tv moze ponovo upaliti...kad je normalna temperatura tv se jako reko gasi moze da radi i po ceo dan bez problema ... i kada se polse duzeg vremna tv ugasi na daljinskom cuje se taj isti blagi prasak kao neko kondezatorsko praznjenje i lamica svetli zeleno isto odprilike minut i za to vreme se tv nemoze upaliti a kad se tv ugasi ubrzo nakon paljenja gasi se normalno i odmah ide u setndbaj...televizor je kupljen nedavno i sa otvaranjem verovatno verovatno gubim pravo na garanciju vas savet preporuka?
Avatar
Admin purke
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 1054
Pridružen/a: 30 sij 2012 18:30
Lokacija: feketic-vojvodina
Vrati tv tamo gde si kupio i nek ti ovlasceni servis opravi ako je pod garancijom.
sigurno se neka zica otkacila...
alexa_pg
Expert
Expert
Postovi: 368
Pridružen/a: 16 pro 2014 21:31
Lokacija: Podgorica
Ne znam iz koje si drzave i koliko je to "nedavno"
U većini zemalja u okruzenju, ako nije proslo sest mjeseci, na tvoj zahtjev duzni su ti zamijeniti TV bez popravke.
Alexa
Avatar
Admin purke
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 1054
Pridružen/a: 30 sij 2012 18:30
Lokacija: feketic-vojvodina
To u srbiji nije tako...u svakom slucaju ako je pod garancijom onda ce mu free biti reseno
sigurno se neka zica otkacila...
Avatar
Admin tvzmaj
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 2642
Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
Lokacija: Jagodina
У року од шест месеци од дана куповине, у случају квара или оштећења (несаобразности), имате право да захтевате замену производа, умањење цене или повраћај новца (раскид уговора), док је поправка могућа искључиво и само ако се са истом сложите. Најбољи начин да изјавите своју сагласност са поправком, је да то учините писменим путем. Продавац који на своју руку поправи робу, без ваше сагласности, одговора за прекршај.

Ako kupac izgubi garantni list, kao dokaz je dovoljan fiskalni racun.

Ako kupac izgubi fiskalni a sacuva garanciju, prodavac je duzan da uvazi grantni rok jer dokaz o kupovini ostaje na kontrolnoj traci u kasi. U slucaju da ovlasceni servis zahteva fiskalni racun uz garanciju, prodavac je duzan da pronadje kontrolnu traku i kupcu izda kopiju tog dela trake.

za web kupovinu i kupovinu preko TV-sopova vazi ovo pravilo.

Krajnji kupac zakonski može u slučaju poručivanja putem WEB-a vratiti robu u roku od 14 dana od preuzimanja artikla, slanjem robe kurirskom službom. U tom slučaju se obračunavaju i radni i neradni dani.
U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca.


Svaki web ili TV prodavac je u obavezi da posalje formular(saobraznost) za jednostrani raskid ugovora uz robu po kuriru a to retko ko posalje.
“Ne trudite se da postanete uspešni, već da budete od koristi.”
A.A.
Avatar
KD electronic
Expert
Expert
Postovi: 447
Pridružen/a: 15 tra 2014 21:07
Lokacija: Zagreb
alexa_pg je napisao/la:,...U većini zemalja u okruzenju, ako nije proslo sest mjeseci, na tvoj zahtjev duzni su ti zamijeniti TV bez popravke.
I u Hrvatskoj je slična ak ne i ista situacija (vjerojatno sve države sa ovih prostora polako preuzimaju istu (EU) pravnu regulativu).
U slučaju da se nedostatak na proizvodu ustanovi u roku od šest mjeseci, smatra se da je takav nedostatak postojao već pri samoj kupnji. S reklamacijom se kupac obraća prodavatelju koji, ovisno o zahtjevu (želji) kupca, mora zamijeniti proizvod, vratiti novac, sniziti cijenu ili otkloniti nedostatak na proizvodu. Bitno je da zahtjev ide pismenim putem jer za sve postoje rokovi pa je kasnije, ak se za to ukaže potreba, vrlo jednostavno sve dokazati i aktivirati tržišnu inspekciju koja izlazi na teren, provjerava situaciju i rješava problem.

Ispada da je stranka zaštićena ko lički medvjed :mrgreen: , no, u praksi to baš i ne ispadne uvijek tako, što zbog samovolje trgovaca, što zbog neupućenosti kupaca u nova pravila igre.

@coa1984, informiraj se o svojim pravima i, po mogućnosti, traži zamjenu proizvoda. ;)
Zadnja izmjena: KD electronic, dana/u 25 svi 2017 23:36, ukupno mijenjano 1 put.
Avatar
Admin purke
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 1054
Pridružen/a: 30 sij 2012 18:30
Lokacija: feketic-vojvodina
Admin tvzmaj je napisao/la: Ako kupac izgubi garantni list, kao dokaz je dovoljan fiskalni racun
Gde si ovo procitao?
sigurno se neka zica otkacila...
yeremmy
Expert
Expert
Postovi: 151
Pridružen/a: 29 stu 2012 19:04
Nije poenta u tome da li ce uredjaj da se popravi ili izda drugi .Najverovatnije hoce.Strasno je to, sto barem kada je Srbija u pitanju,se uvozi sve i svasta.Konkretan slucaj -mislim da se TV-i Tesla sklapaju negde u Srbiji-je da je u pitanju fabricka greska,tj TV uopste nije prosao uobicajenu kontrolu-inace bi se feler uocio.
Nekada davno je bilo gotovo nezamislivo da se bilo sta pokvari u garantnom roku,a ako se to i desi uglavnom su bile sitnice.
Nije to slucaj samo sa zabavnom elektronikom,vec gotovo sve.Tako su mog drugara ubedjivali da mu je lager na ves masini staroj godinu dana otiso usled"prevelike eksploatacije"a stara ves masina od 30g mu i dan danas radi.Ili na frizideru ili hladnjaku otiso motor posle godinu dve zbog "lose struje"itd,itd...
Postali smo zemlja otpada zbog uvoznickog lobija i losih zakona,barem ja imam takav utisak.
Avatar
Admin tvzmaj
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 2642
Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
Lokacija: Jagodina
To je mom kolegi saopstio tržišni inspektor kada nije hteo da uvazi garanciju musteriji koja je izgubila fiskalni. Naterao ga da pronadje i razmota traku sa tim racunom. Da nije pronasao kopiju racuna na traci, popio bi kaznu za ne izdavanje racuna. Tako da znate koliko je opasno ne uvaziti garanciju bez fiskalnog racun.
Tržišni inspektor mu je rekao da ako musterija tvrdi da je uredjaj kupio odredjenog datuma a izgubio racun i garanciju, prodavac mora da razmota traku i izda mu kopiju fiskalnog racuna sa kojom mu se priznaje garancija.

Stavom 8. i 9. člana 17. Zakona o fiskalnim kasama propisano je da je obveznik dužan da kontrolnu traku i fiskalna dokumenta propisana ovim zakonom čuva najmanje tri godine. Navedeni rok računa se od prvog dana naredne godine u odnosu na godinu u kojoj su kontrolna traka i fiskalni dokumenti štampani.
“Ne trudite se da postanete uspešni, već da budete od koristi.”
A.A.
Avatar
Admin purke
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 1054
Pridružen/a: 30 sij 2012 18:30
Lokacija: feketic-vojvodina
Admin purke je napisao/la:
Admin tvzmaj je napisao/la: Ako kupac izgubi garantni list, kao dokaz je dovoljan fiskalni racun
Gde si ovo procitao?
Nisam pitao za fiskalni racun nego za GARANTNI LIST, posto i ja prodajem nove uredjaje i radimo iste u garanciji...tesko da mi mogu ostaviti bilo kakav uredjaj pod garancijom a bez garantnog lista i moze musterija da sa zali kome god zeli ako nema garantni list...jer taj papir dokazuje da je on tog datuma kupio bas taj uredjaj...fiskalni racun samo dokazuje da je kupio takav uredjaj ali da je bas taj ili neki drugi...
Mozes da kupis x datumom uredjaj, a za godinu dana drugi isti takav ,i tebi se pokvari posle onaj prvi posle isteka grancije ali garancija ti vazi za ovaj drugi sto si kupio i na tu garancuju zelis da vratis uredjaj koji nije vise pod garncijom sa izgovorom da si izgubio garantni list...garantni list dokazuje da je rec o tom uredjaju a kopiju fiskalnog isecka cemo vec potraziti.
sigurno se neka zica otkacila...
alexa_pg
Expert
Expert
Postovi: 368
Pridružen/a: 16 pro 2014 21:31
Lokacija: Podgorica
Sa prethodnim napisanim se u potpunosti slazem. Ne moze se primiti aparat na popravku u garanciji ako nema garantni list. To sto ima fisklni racun ne znaci nista.
Kad bi to bilo tako, onda bi mogao neko da ponese aparat na popravku koji nije u garanciji i ponese fisklani racun komsije koji je kupio prije 10 mjeseci i aparat mu je u garanciji sa pricom to je taj aparat ali je izgubio garanciju.
Alexa
Avatar
sonicsabac
Expert
Expert
Postovi: 323
Pridružen/a: 10 lis 2012 11:13
Lokacija: Šabac
Ja bih na prvom mestu tuzio ove koji prljaju ime TESLA sa nevidjenim smecem od tv-a. Sramota. Kao "prvi srpski televizor" OMG :o
@coa1984 reklamiraj tv naravno.
Iskreno ni meni nema logike da se moze uvaziti reklamacija bez garantnog lista u kome je valjda osnovno da pise serijski broj uredjaja.
slikaslikaslikaslika
Avatar
Admin tvzmaj
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 2642
Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
Lokacija: Jagodina
Ko ima vremena neka pogleda ovu emisiju, mozda mu nekad zatreba http://potrosackisavetnik.com/sta-kad-i ... lni-racun/
Zakon je kod nas u tom delu dosta neprecizan i stanje je onako kako inspektor kaze.

„Zakon ne obavezuje trgovca da potrošaču izda kopiju računa“.

Ali zato kupac dovede inspektora koji je primorao kolegu da pronadje kopiju.

Za period do 2 godine dovoljan je fiskalni racun, slep ili kopija istih.Za preko 2god mora garantni list. To se zove trgovacka garancija iza koje mora da stoji svaki prodavac a ne proizvodjac. Proizvodjac vise nije obavezan da daje garanciju. Trgovac i proizvodjac mogu medjusobno da se dogovore o uslovima prodaje a samo trgovac ima zakonsku obavezu prema kupcu da garantuje za prodato. Kupac vise nije u obavezi da nosi TV na popravku u drugi grad u ovlasceni servis. Popravka je sad obaveza trgovca.
Saobraznost
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Trgovac odgovara za nesaobraznost, koji ne može bit kraći od 12 meseci.

Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje (telefona, tableta i laptopova), toneri, ketridži, glave štampača,... Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
“Ne trudite se da postanete uspešni, već da budete od koristi.”
A.A.
Avatar
KD electronic
Expert
Expert
Postovi: 447
Pridružen/a: 15 tra 2014 21:07
Lokacija: Zagreb
sonicsabac je napisao/la:... Iskreno ni meni nema logike da se moze uvaziti reklamacija bez garantnog lista u kome je valjda osnovno da pise serijski broj uredjaja.
Serijski broj uređaja je osnova,… pišem ga i na servisnom radnom nalogu i na računu za prodani proizvod,… neki put je to tlaka raditi (pogotovo kad si u gužvi) ali je očito dobro, upravo zbog mogućih situacija koje kolege navode, ali i nedorečenih zakona i inspekcije koja ih može tumačiti na ovaj ili onaj način.
coa1984
Postovi: 6
Pridružen/a: 24 svi 2017 12:22
Reklammiracemo uskoro nosicu u ovlasceni servis pa cemo videti kakva su iskustva dal je moguce dobiti drugi proizvod jer televizor nije radio ni 4 meseca il ce mozda jedina opcija biti popravka i kako ce posle nje raditi. Televizor sve sve cesce gasi tako da ce morati u servis.
Avatar
Admin purke
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 1054
Pridružen/a: 30 sij 2012 18:30
Lokacija: feketic-vojvodina
Ne nosis ti u servis...nego vracas tamo gde si kupio.

I opet kazem...nema nista od opravke ili menjanje bez GARANTNOG lista i mogu da tumace zakon kako god zele...mogu da se zale cak i premijeru...garantni list je dokaz da je rec o tom uredjaju koji se reklamira
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
sigurno se neka zica otkacila...
yeremmy
Expert
Expert
Postovi: 151
Pridružen/a: 29 stu 2012 19:04
Ajde da razjasnimo ovu dilemu,na primeru D i CH.Problem je nastao iz domena IT sektora i programiranja.
Primer:Kupim TV recimo u D,garancija dve ili tri godine nebitno.Posle godinu dana javi se neki kvar.Donosim TV u radnju gde sam kupio,prodavac se izvinjava i dobijam drugi TV iste marke ili druge-nebitno,bitno da je isti cenovni rang.NE MORAM DA IMAM NI G.LIST NI RACUN.Caka je u tome da svaki uredjaj ima jedinstveni zapis -BAR code.Tu su smesteni svi podaci o uredjaju koji se prilikom kupovine skladiste u DATA BASE prodavca.Prilikom kupovine prodavac jedinstvenom Bar-code dodaje vreme kupovine,cenu,sifru uredja,naziv itd.To uglavnom ide na papirni racun ali ostaje i u DATA BASE.Papirni racun sluzi samo za vasu privatnu arhivu,jedino sto je merodavno je BAZA PODATAKA.
Uredjaj koji sam vratio ako se isplati oni popravljaju i prodaje se kao OCASSION uredjaj-kod nas se naziva OUTLET uredjaj.
Da li je i ovde tako ne znam,ali ako ocemo u EU-mora da bude kao navedeno.
E sad tacno znam kako mi razmisjljamo.A sta ako se osteti Bar code,mada ne znam zasto bi se ostetio-pogotovu sto se sve vise tezi da on bude gravirni(QR).
coa1984
Postovi: 6
Pridružen/a: 24 svi 2017 12:22
Ko jos garantni list popunjava kod nas ako neko bas insistira odnecu garanti kod prodavca nek udari pecat mada se ti garantni lisovi i onako blanko isporucuju sa pecatom samo fiskalni je dovoljan bar je dosad to bilo neko pravilo kad sam nesto reklamirao mada za to nisam imao puno prilika sto mi drago...mada po modelu tv se tacno zna kad je proizveden. bar to zna ovlasceni servis.
Avatar
Admin tvzmaj
Super Moderator
Super Moderator
Postovi: 2642
Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
Lokacija: Jagodina
To sa bar kodom sam primetio samo kod Antenala. Svaki Bear su skenirali i unosili mene kao kupca u svoju bazu. Svaka kutija sa 20 risivera je na sebi imala 20 nalepnica sa bar kodom pa je skeniranje islo brzo. Kasnije mi nisu trazili garantni list niti kopiju racuna. Rekli su mi da im papire ne saljem.Garantni list su morali da stampaju jer je garancija bila 25meseci a to je duze od 2god. Garantni list mi je sluzio da bih ja video kada sam prodao a oni su mi menjali ili poprvljali bez ikakvog propratnog papira. Sa Antenalom sam prezadovoljan.
Vivax je trazio da sve bude uredno, pa su mi cak trazili licne podatke kupca. Kasnije su posle raspravke sa mojim trgovcem na veliko popustili i poceli i oni da primaju bez ikakvih papira.
Od svih trgovina samo winwin maksimalno postuje zakon.Zato sada imaju mnogo veliku ponudu outlet uredjaja sa garancijom od godinu dana. Oni ne popunjavaju garancije a ne znam da li skeniranje bar koda prilikom prodaje ulazi u njihovu bazu kupaca. Kod onlajn kupovine uz uredjaj salju saobraznost i uputstvo za jednostrani raskid i vracanje uredjaja.
“Ne trudite se da postanete uspešni, već da budete od koristi.”
A.A.
dada
Stariji član
Stariji član
Postovi: 70
Pridružen/a: 29 svi 2012 12:55
To sa bar kodom bas i ne pije vodu, bar ne kod nas, zamislite da osoba koja je kupila tv prodala drugom vlasniku tv i ovom novom vlasniku se pokvari tv, bas ce pomocu bar koda pronaci servis ili prodavca (nema garanciju i racun).