EDU Isuzu 1.7 provera drajvera dizel pumpe

Forum za autoelektroniku i autodijagnostiku
RadovanPetkovic
Stariji član
Stariji član
Postovi: 32
Pridružen/a: 22 vel 2014 11:54
Čest problem kod Isuzu motora je ovaj uređaj . Koliko su motori istrajni toliko ova elektronika pravi problem. S jedinim razlogom jer se nalazi na najnezgodnijem mestu. To jest nalazi se iznad izduvne grane gde je veoma visoka temperatura. Pošto elektronika osciluje visokom frekvenciom i podiže napon preko prigušnice . Dešavaju se hladni lemovi tj izgara lem oko određenih pinova. Neću pričati o samoj opravci jer toga ima dosta na internetu. I sami automehaničari ih rešavaju, sve dok nedođe do komplikovanih kvarova tj do tolikog oštećenja da to laici nemogu rešiti. Opisaću postupak provere samog EDUa (A107) jer majstori nikad nisu sigurni o ispravnosti dela. A prosta zamena je skupa oko stotinak i više €.
Za proveru od materijala je potrebno sledeće
1. Izvor 12V bar 5A. Masa na pin 12 ili 7 ili kućišta. +12v pin 7 ili 4
2. Rele 12-24V . Idealno je nabaviti originalni ventil za gorivo jer samo sa njim su realni uslovi Y132 između pinova 20 i 14
3. Izvor frekvencije od 0 do 1khz. Na pin 22. Idealan PWM oscilator
4. Šema i dobra volja :)

Posle povezivanja i startovanja uređaj mora da povuče max 5A i da može stabilno da radi. Bilo koje promene u radu ili gubljenje snage ventila uređaj delimično radi i na autu će praviti problema. Edu je u stvari samo DRAJVER tj pojačavač napona i snage za rad ventila a upravlja ga sam ECU tj motorni računar. većina majstora misli da je EDU računar ali to je " samo " snagaš koji je dodat ECU motornom računaru. Pri ispitivanju PWM glumi ECU motorni računar. Pin 25 je povratna informacija ECU računaru da li je drajver EDU u ispravnom režimu......
To je otprilike sve o tome na snimku se može videti kako se na stolu ispituje EDU.
https://www.youtube.com/watch?v=fOayI74P02w&t=27s
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.