Ima li netko iskustva sa punjenjem baterije na E60? Menjali smo alternator, regler i bateriju ali još uvek ne puni kako treba, naime nakon startanja mtora na lergasu ne puni, tek kad se poveča broj obrtaja onda počne puniti i onda puni i na leru.
Imate ideju?
BMW E60 ne puni bateriju
-
- Stariji član
- Postovi: 92
- Pridružen/a: 07 ruj 2017 13:54
- Lokacija: Zadar
Da li ima IBS na klemi ?
Ukoliko da , onda IBS zna zezeati.
Probaj iskopčati "plavu" utičnicu sa IBS-a vidi ima li razlike.
Pozdrav,
bobi
Ukoliko da , onda IBS zna zezeati.
Probaj iskopčati "plavu" utičnicu sa IBS-a vidi ima li razlike.
Pozdrav,
bobi
-
- Expert
- Postovi: 201
- Pridružen/a: 03 kol 2013 14:37
- Lokacija: Slovenska Bistrica, Slovenija
Probam pa javim! Avto me je več nekoliko puta ostavio na cesti zbog prazne baterije. Nakon zamjene baterije stvar ide još ali još uvek računalo pokazuje grešku na generatoru a punjenje samo nakon povečanja broja okretaja.
-
- Administrator
- Postovi: 3901
- Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
- Been thanked: 1 time
Imao sam slićan problem sa BMW,praznila se baterija non-stop.Problem je bio kod elektronike u prtljažniku ispod poklopca kod rezervnog točka,bila je voda probila do elektronike i to je nenormalno trošilo bateriju.
Pozdrav !
Pozdrav !
-
- Stariji član
- Postovi: 92
- Pridružen/a: 07 ruj 2017 13:54
- Lokacija: Zadar
Ovo što je Jimmy napisao.
Možeš još dok je na leru vaditi jedan po jedan osigurač.
Ako nastane promjena onda si našao što "vuče" struju.
Pozdrav,
bobi
Možeš još dok je na leru vaditi jedan po jedan osigurač.
Ako nastane promjena onda si našao što "vuče" struju.
Pozdrav,
bobi
-
- Expert
- Postovi: 201
- Pridružen/a: 03 kol 2013 14:37
- Lokacija: Slovenska Bistrica, Slovenija
Mislim, da nije problem u tome, da nešto vuče struju, nego u tome što generator ne puni bateriju. Da objasnim ispočetka. Avto je normalno startovao i nakon 2 km počele su otkazivati komande, najpre radio pa onda redom stabilnost pa volan i sve što je na struju- Kaže majstor, otišao ragler. Zamenimo regler, sledeči dan isto. Zamenimo diode na generatoru, nakon par dana isto. Kaže majstor reklamirajmo bateriju, još je u garanciji. Uradimo tako i sada avto ide več 14 dana, međutim ako merim napon punjenja nakon startovanja motora, generator ne puni bateriju dok mu jako ne povečam broj obrtaja, nakon toga puni normalno i na malim obrtajima. Bojim se otiči na put jer nisam siguran, da neće prestati puniti usput. I kad generator puni bateriju, napon punjenja nije stabilan več se sam od sebe menja između 13,6V i 14V, kad mu povečam broj obrtaja ide do 14,3V.
-
- Administrator
- Postovi: 3901
- Pridružen/a: 28 sij 2012 18:56
- Been thanked: 1 time
Ja sam merio ampermetrom,7A je vukla ta elektronika od parkirnih senzora,posle dva sata nije mogao ni upalitibobi_dunkel je napisao/la:Ovo što je Jimmy napisao.
Možeš još dok je na leru vaditi jedan po jedan osigurač.
Ako nastane promjena onda si našao što "vuče" struju.
Pozdrav,
bobi
-
- Stariji član
- Postovi: 92
- Pridružen/a: 07 ruj 2017 13:54
- Lokacija: Zadar
Ja isto sumljam na regler/diode, ali kako si napiso to si zamjenio. Pogotovo što napon varira.
Ispada kao da je jedna od dioda riknula pa kad dojde do nje onda padne napon.
Ako imaš osciloskop možeš to vidjeti. Ali Ispada da nije to. Zamjenio si akumlator, nije ni to .
Probao si i bez IBS-a, nije ni to. Po meni ostaje: elektronika koja upravlja reglerom ili nešto vuče struju.
Ovo drugo je lako za probati.
Da li imaš klamp metar za staviti na kabel kleme ?
Da vidimo koliko ampera ide u leru koliko na većem broju okretaja.
Na jednom VelSatis-u sam izgubio 3 mjeseca života tražeći pad napona na elektičnoj ručnoj.
Kad motorić potegne sajlu dojde do pada napona, elektronika digne error.
Ručna više ne radi. Auto ne može proći tehnički.
Nakraju sam ugradio mali akumulator od 7Ah ispod zadnjeg sica kao "buffer" za pad napona :)
Pozdrav,
bobi
Ispada kao da je jedna od dioda riknula pa kad dojde do nje onda padne napon.
Ako imaš osciloskop možeš to vidjeti. Ali Ispada da nije to. Zamjenio si akumlator, nije ni to .
Probao si i bez IBS-a, nije ni to. Po meni ostaje: elektronika koja upravlja reglerom ili nešto vuče struju.
Ovo drugo je lako za probati.
Da li imaš klamp metar za staviti na kabel kleme ?
Da vidimo koliko ampera ide u leru koliko na većem broju okretaja.
Na jednom VelSatis-u sam izgubio 3 mjeseca života tražeći pad napona na elektičnoj ručnoj.
Kad motorić potegne sajlu dojde do pada napona, elektronika digne error.
Ručna više ne radi. Auto ne može proći tehnički.
Nakraju sam ugradio mali akumulator od 7Ah ispod zadnjeg sica kao "buffer" za pad napona :)
Pozdrav,
bobi