Problem je sledeće prirode. Stranka je ostavila tv na popravku i tv je popravljen pre skoro 3 meseca. Od tada mi se samo jednom - dvaput javio na telefon i kao preuzeće ga. Na poruke mi od tada ne odgovara i ne javlja se na telefon i odbija mi poziv. Cena popravke je bila dogovorena i on je pristao na popravku. Posto ne znam sta drugo da radim a tv mi stoji kao ukras poslao sam mu poruku sledeće prirode.
Poštovani,
Televizor koji ste ostavili u servisu stoji popravljen već 2 i po meseca. Izbegavate da se javite na telefon i ne odgovarate na poruke. Ukoliko do kraja ove nedelje tj. do 11.6.2021 godine ne podignete uređaj i ne platite popravku **** dinara kao što smo se i dogovorili i našta ste pristali, televizor će biti prodat radi nadoknade novca uloženog za rezervni deo i našeg rada kako bi televizor bio popravljen. Ova poruka kao i listing poziva biće dokaz da ste na vreme obaveštavani i da niste odgovarali na naše pozive i poruke. Takođe ako televizor ne podignete do kraja nedelje mi ćemo smatrati da ste saglasni da se televizor proda jer ne želite da ga preuzmete i da pristajete da se televizor proda radi nadoknade rada i novca uloženog u popravku.
Pozdrav **** servis
Da li ste imali ovakva iskustva i šta ste radili u takvim slučajevima?
Problem sa televizorom - pitanje za kolege
-
- Stariji član
- Postovi: 46
- Pridružen/a: 14 ruj 2017 02:53
-
- Expert
- Postovi: 1223
- Pridružen/a: 10 vel 2012 13:22
Siguran sam da su svi imali a ja više puta.Rješenje nije jednostavno,ja se nisam usudjivao otudjiti ga bar godinu dana a i posle toga se dešavalo da stranka dodje da traži tv.Ako je čovjek razuman da se dogovoriti a bilo je i onih zadrtih koji je insistirao baš na svom tv-u.
-
- Expert
- Postovi: 359
- Pridružen/a: 31 sij 2012 23:40
- Lokacija: Backa Palanka
Sa razlicitim ljudima radimo i raznih naravi pa se ne treba cuditi, svi imamo slicne ili gore situacije...
Na ulazu, na vidnom mestu ili pultu ako ga ima odstampa se:
'Uredjaj koji klijenti ne preuzmu u roku od (3, 6 ili 12) meseci od dana prijema servis (taj i taj) se ne smatra odgovornim za uredjaje, pa zbog nedostatka prostora za skladistenje bicemo primorani da u skladu sa zakonom......'
Ja na srecu imam dosta prostora pa uredjaje cuvam bili popravljeni ili ne. I to neke vise godina. Danas tv ne zauzima puno mesta pa bih ipak preporucio da ga cuvas i sklonis negde da bi izbegao neprijatnosti... jer 'muterija je uvek u pravu'. 😣
A ulozeni novac je uvek tu, nije bacena para, deo se moze iskoristiti za drugi tv.
To je bar moje iskustvo.
Pozdrav
Na ulazu, na vidnom mestu ili pultu ako ga ima odstampa se:
'Uredjaj koji klijenti ne preuzmu u roku od (3, 6 ili 12) meseci od dana prijema servis (taj i taj) se ne smatra odgovornim za uredjaje, pa zbog nedostatka prostora za skladistenje bicemo primorani da u skladu sa zakonom......'
Ja na srecu imam dosta prostora pa uredjaje cuvam bili popravljeni ili ne. I to neke vise godina. Danas tv ne zauzima puno mesta pa bih ipak preporucio da ga cuvas i sklonis negde da bi izbegao neprijatnosti... jer 'muterija je uvek u pravu'. 😣
A ulozeni novac je uvek tu, nije bacena para, deo se moze iskoristiti za drugi tv.
To je bar moje iskustvo.
Pozdrav
-
- Stariji član
- Postovi: 46
- Pridružen/a: 14 ruj 2017 02:53
Hvala na odgovorima. Juče ujutru sam mu poslao poruku. Sinoć došao po uređaj. Stvar rešena. I meni je glupo da ga prodam. Ali me smara da jurim ljude, premeštam tv sa jednog mesta na drugo. Oštetiću ga i posle sam u još većem problemu.
-
- Stariji član
- Postovi: 38
- Pridružen/a: 06 ožu 2016 22:03
Kako je Radovan74 napisao,na ulazu u servis stoji: ukoliko se uređaj ne podigne u roku mesec dana isti se rashoduje!
Tj.ide na reciklažu.Dobijete potvrdu da ste predali i gotovo.Nikad problema.Ako i dođu da pitaju kažite iskreno,plaćam kvadrat prostora u servisu 5 evra mesečno,pazi da ti nebih čuvao TV...
Tj.ide na reciklažu.Dobijete potvrdu da ste predali i gotovo.Nikad problema.Ako i dođu da pitaju kažite iskreno,plaćam kvadrat prostora u servisu 5 evra mesečno,pazi da ti nebih čuvao TV...