Drugar ima problem sa navedenim autom. Auto je 2001-vo.
Auto ovih dana radi dobro, a onda mu naidje period kada pocne da trokira. Cuje se kako puca, kao kad vraca plamen u usisnu granu, puca iz auspuha, trese, gasi se na ler. U voznji autoputem sam menja gas. Pojaca pa smanji obrtaje iako gas drzi fiksiran. Dijagnostika pokazuje skoro svaki put razlicite greske. Menjan je protokomer vazduha, MAP senzor, samo sonda za izduvne gasove nije menjana. Gledali ga mnogi majstori i svi kazu da je ta verzija prokleta. Verovatno bi zamenom kompjutera resio problem ali niko ne garantuje.
Da li moze neko da pomogne na osnovu izlozenog jer je doslo do seče vena? :)
Fiat Stylo 1,6 16v problem sa radom
-
- Super Moderator
- Postovi: 2642
- Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
- Lokacija: Jagodina
- Kontakt:
-
- Expert
- Postovi: 254
- Pridružen/a: 17 srp 2013 23:54
- Lokacija: Sabac +38163661592
Kojim alatom su citane greske i konkretno sta pise u vezi gresaka ?
-
- Super Moderator
- Postovi: 2642
- Pridružen/a: 13 vel 2012 00:28
- Lokacija: Jagodina
- Kontakt:
Zadnji put mu je gledao drugar sa ELM327 i FiatECUScan. Ne znam tacne kodove ali mu posle svakog brisanja greske upali drugu gresku. Svi tvrde da ako nije ona klapna na usisu onda je ECU. Klapnu mu je neko detaljno rasturao i cistio, ali nije dalo rezultat. Cak su je i menjali, ali opet isto. Ovih dana mu radi dobro, ali nece to da potraje.
-
- Stariji član
- Postovi: 37
- Pridružen/a: 09 ruj 2013 21:01
Pozdrav.Svi znamo da su najgori kvarovi hoće neće.Najbolji rezultati popravke su kad zajedno rade automehaničar i elektroničar ,ali da imaju iskustvo.Imam rođaka automehaničara i često rješavamo zajedno probleme.Ovaj kvar zahtjeva vrijeme,a niko nevoli neizvjesan ishod popravke.Zato što dijagnostika ne pomaže ja bih prvo dirao i potezao kablove dok auto radi,lupkao po elektronici,tabli sa relejima.Kablovi injektora su upredeni,a oko njih i kablova senzora ima zaštita koja zna biti dosta prljava od raznih uticaja.Zbog toga se stvara koktel signala koji će zbuniti svaku elektroniku.Tu ne pomaže ni dijagnostika od 5000 eura.Obavezno očistite zaštite i kablove u prostoru motora.Više puta smo imali taj kvar.Ako to ne da rezultate trebalo bi detaljno pregledati ploče elektronike,ploče releja,lemove veze,oštećenja.Testerom za bobine istestirati ih i vidjeti kvalitet varnice,vidjeti da li prekidaju.Treba koristiti i osciloskop itd.A šta ako na kraju bude da ponekad naspe loše gorivo hehe.SRETNO.
-
- Novi registrovani član
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 15 sij 2013 17:14
Motorni komp mora na reball :( to je najcesca greska kod njih, a posle rebala motorni odvojiti dalje od motora na kutiju accu. Naravno, pre svega proveriti sve sto je kolega @tester rekao. Da li i instr. tabla javlja gubitak komunikacije i niz drugih gresaka??
cuby
cuby