[REŠENO] Peugeot 307 problem sa svetlima

Forum za autoelektroniku i autodijagnostiku
korisnik
Expert
Expert
Postovi: 435
Pridružen/a: 04 srp 2012 18:36
Lokacija: Ub
Pozdrav svima!
Imam P307 2.0 16V 2001 god i pre par meseci smo na original PP2000 ukljucili "day light" da ne maltretiram ručicu svetala.
Juče su mi svetla ostala uključena i iscrpela akumulator kada sam dopunio akumulator video sam da se farovi uopšte više ne isključuju osim u slučaju da se skine klema sa akumulatora.Kada se klema vrati odmah se uključe farovi i to samo oni bez pozicije i instr.table.Day light sam danas isključio ai ostalo je isto,farovi rade čim se klema stavi na akumulator.
Ima li neko ideju šta da pokušam?
vranjin
Postovi: 7
Pridružen/a: 16 ruj 2012 23:52
Proveri da li prekidac prekida struju kad je iskljucen. Ako prekida onda verovatno riknuo modul od svetala. Eventualno vlaga da zeza.
korisnik
Expert
Expert
Postovi: 435
Pridružen/a: 04 srp 2012 18:36
Lokacija: Ub
Prekidač prekida struju što se vidi na instrument tabli.Zanima me samo šta je "zaglavilo" da to nešto rasturim i vidim šta je problem.Vlaga...moguće ali gde da jurim?
nele2222
Expert
Expert
Postovi: 624
Pridružen/a: 24 lip 2014 22:33
Logican odgovor bi bio da ti je verovatno "zalepio" rele ili sta li vec radi kao rele.
korisnik
Expert
Expert
Postovi: 435
Pridružen/a: 04 srp 2012 18:36
Lokacija: Ub
To i jeste pitanje...Zna li neko nešto o ovome?
nele2222
Expert
Expert
Postovi: 624
Pridružen/a: 24 lip 2014 22:33
Evo ti pa prekopaj ove INFO detaljno i resices problem...

http://www.autoelectric.ru/auto/peugeot ... rams.htm#7
vranjin
Postovi: 7
Pridružen/a: 16 ruj 2012 23:52
djolev
Novi registrovani član
Novi registrovani član
Postovi: 10
Pridružen/a: 01 lip 2016 17:18
Lokacija: Lazarevac
Problem najverovatnije lezi u bsm modulu, da li je relej zalepio i sta vec imao sam slicno iskustvo...
siki74
Stariji član
Stariji član
Postovi: 37
Pridružen/a: 25 ruj 2015 22:42
Ostao ti je uključen relej u bsm-u, imao sam dosta takvih slučajeva kontaktori na releju ostanu zalepljeni.To je kod peugeota normalno sa tim relejima na bsm-u?
Relej ti je gore zalemljen skini i lako se to promeni,?
korisnik
Expert
Expert
Postovi: 435
Pridružen/a: 04 srp 2012 18:36
Lokacija: Ub
Pretpostavljao sam da je tako nešto.Još kad bi mi nešto konkretnije pomogao u vezi same pozicije problematičnog releja?Mislim gde da ga tražim,malo preciznije?Hvala i za ovo,svakako!
siki74
Stariji član
Stariji član
Postovi: 37
Pridružen/a: 25 ruj 2015 22:42
Pozdrav evo sada sam pogledao poruku, ako nisi rešijoi problem pa da pokušamo?
Vidi koji su ti osigurači od tih svetala imaš ih dva po svetlima npr dva za oborena svetla i dva za duga svetla izvuci ih pa ćeš vidjeti koja su ti ostala uključena.,
Kada vidiš kojasu ti svetla uključena ostala na jednoj strani osigurača imaš sada stalni napon, tada otvori bsm i prati od tih osigurača na čtampanoj ploči vezu ili vod idovesti će te do releja koji ti je ostao zalepljen.,
A ako ti ima na svim osiguračima od ovih svetala napon 12v onda ti releji nisu u kvaru tada može da bude greška u onoj elektronici na bsm ili u samim ručicama.?
korisnik
Expert
Expert
Postovi: 435
Pridružen/a: 04 srp 2012 18:36
Lokacija: Ub
Na BSM ima rupa na kutiji kuda je ušla prašina i vlaga.F9 i F10 su svetla,to je ok,otkačio sam BSM inače Delphi i uspeo sam jedino otvoriti donju stranu BSM ali ne i rasklopiti BSM :( Dali se uopšte rasklapa ceo?Inače kroz pomenutu rupu sam naprskao dosta kontakt-spreja i kada sam vratio BSM ono je radilo neko vreme kako treba i opet počelo da zeza posle pola sata vožnje...Evo imam jednu sliku.
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
siki74
Stariji član
Stariji član
Postovi: 37
Pridružen/a: 25 ruj 2015 22:42
Pozdrav, evo šaljem sliku sa označenim relejom i gdje se nalazi N-NO otvoreni kontakti, N-NC zatvoreni kontakti. Tako mora biti kada relej nije pod naponom (kao što je na slici) Relej možeš izvući sa druge strane, kada otvoriš plastiku (izrežeš dio plastike)
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
korisnik
Expert
Expert
Postovi: 435
Pridružen/a: 04 srp 2012 18:36
Lokacija: Ub
Hvala,hvala,ovo je informacija koja mi je nedostajala.Javim šta budem uradio ;)
korisnik
Expert
Expert
Postovi: 435
Pridružen/a: 04 srp 2012 18:36
Lokacija: Ub
Nisam bas imao nekog uspeha sa krpljenjem ovog BSMa.Zna li neko da li mogu ovaj DELPHI BSM zameniti sa Siemens BSM takodje B4?I da li je dovoljno samo zameniti ili treba još nešto da se odradi,dijagnostički?
Hvala.
siki74
Stariji član
Stariji član
Postovi: 37
Pridružen/a: 25 ruj 2015 22:42
Trebalo bi da funkcijonira sa SIMENSOM samo raspored osigurača nije isti? A šta je sa njegovim jel relej zamjenjen na DELPHI BSM-u.
korisnik
Expert
Expert
Postovi: 435
Pridružen/a: 04 srp 2012 18:36
Lokacija: Ub
Nisam se usudio seći kutiju BSM Delphi...da ne ostanem bez auta ako ne uspe ;) Zamenio bih ga ali ne mogu da nadjem Delphi B4 a Siemens B4 imam ali ne znam smem li da povežem njega?
siki74
Stariji član
Stariji član
Postovi: 37
Pridružen/a: 25 ruj 2015 22:42
Nije problem da se iseče, ja sam ih odradjio dosta jer imaju problema , ne samo od svetala već i sa ostalim relejima
sa gornje strane do konektora i osigurača lociraš taj relej zameniš vrlo jednostavno.,
Relej ti je 12vdc- 20A.?
korisnik
Expert
Expert
Postovi: 435
Pridružen/a: 04 srp 2012 18:36
Lokacija: Ub
Izgleda da sam uspeo.Da sam pronašao da kupim orig.ne bih ni sekao ovaj.Ispalo je sve ok.Baš prema slikama.Izvzkao sam žice,ubacio jedan FINDER 16A i radi ekstra.
Hvala puno!
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
Odgovori