Problem sa televizorom - pitanje za kolege

Forum za Crt,Plasma,Lcd,Led,Audio,Video,Dvd...
cirkularac
Stariji član
Stariji član
Postovi: 46
Pridružen/a: 14 ruj 2017 02:53
Problem je sledeće prirode. Stranka je ostavila tv na popravku i tv je popravljen pre skoro 3 meseca. Od tada mi se samo jednom - dvaput javio na telefon i kao preuzeće ga. Na poruke mi od tada ne odgovara i ne javlja se na telefon i odbija mi poziv. Cena popravke je bila dogovorena i on je pristao na popravku. Posto ne znam sta drugo da radim a tv mi stoji kao ukras poslao sam mu poruku sledeće prirode.

Poštovani,
Televizor koji ste ostavili u servisu stoji popravljen već 2 i po meseca. Izbegavate da se javite na telefon i ne odgovarate na poruke. Ukoliko do kraja ove nedelje tj. do 11.6.2021 godine ne podignete uređaj i ne platite popravku **** dinara kao što smo se i dogovorili i našta ste pristali, televizor će biti prodat radi nadoknade novca uloženog za rezervni deo i našeg rada kako bi televizor bio popravljen. Ova poruka kao i listing poziva biće dokaz da ste na vreme obaveštavani i da niste odgovarali na naše pozive i poruke. Takođe ako televizor ne podignete do kraja nedelje mi ćemo smatrati da ste saglasni da se televizor proda jer ne želite da ga preuzmete i da pristajete da se televizor proda radi nadoknade rada i novca uloženog u popravku.

Pozdrav **** servis

Da li ste imali ovakva iskustva i šta ste radili u takvim slučajevima?
Zadnja izmjena: cirkularac, dana/u 08 lip 2021 09:32, ukupno mijenjano 2 puta.
Radovi
Expert
Expert
Postovi: 1223
Pridružen/a: 10 vel 2012 13:22
Siguran sam da su svi imali a ja više puta.Rješenje nije jednostavno,ja se nisam usudjivao otudjiti ga bar godinu dana a i posle toga se dešavalo da stranka dodje da traži tv.Ako je čovjek razuman da se dogovoriti a bilo je i onih zadrtih koji je insistirao baš na svom tv-u.
Radovan74
Expert
Expert
Postovi: 359
Pridružen/a: 31 sij 2012 23:40
Lokacija: Backa Palanka
Sa razlicitim ljudima radimo i raznih naravi pa se ne treba cuditi, svi imamo slicne ili gore situacije...
Na ulazu, na vidnom mestu ili pultu ako ga ima odstampa se:
'Uredjaj koji klijenti ne preuzmu u roku od (3, 6 ili 12) meseci od dana prijema servis (taj i taj) se ne smatra odgovornim za uredjaje, pa zbog nedostatka prostora za skladistenje bicemo primorani da u skladu sa zakonom......'
Ja na srecu imam dosta prostora pa uredjaje cuvam bili popravljeni ili ne. I to neke vise godina. Danas tv ne zauzima puno mesta pa bih ipak preporucio da ga cuvas i sklonis negde da bi izbegao neprijatnosti... jer 'muterija je uvek u pravu'. 😣
A ulozeni novac je uvek tu, nije bacena para, deo se moze iskoristiti za drugi tv.
To je bar moje iskustvo.
Pozdrav
cirkularac
Stariji član
Stariji član
Postovi: 46
Pridružen/a: 14 ruj 2017 02:53
Hvala na odgovorima. Juče ujutru sam mu poslao poruku. Sinoć došao po uređaj. Stvar rešena. I meni je glupo da ga prodam. Ali me smara da jurim ljude, premeštam tv sa jednog mesta na drugo. Oštetiću ga i posle sam u još većem problemu.
nebljusi2
Stariji član
Stariji član
Postovi: 38
Pridružen/a: 06 ožu 2016 22:03
Kako je Radovan74 napisao,na ulazu u servis stoji: ukoliko se uređaj ne podigne u roku mesec dana isti se rashoduje!
Tj.ide na reciklažu.Dobijete potvrdu da ste predali i gotovo.Nikad problema.Ako i dođu da pitaju kažite iskreno,plaćam kvadrat prostora u servisu 5 evra mesečno,pazi da ti nebih čuvao TV...
Odgovori